AZ ÚJ KIA RIO

AZ ÚJ KIA RIO

TEHETSÉGESEBB, MINT VALAHA

Ha szereted a Kia Riót, akkor a legújabb modelljét egyszerűen imádni fogod! Az egész világon annyira népszerű, hogy muszáj volt még tökéletesebbé tennünk – az új Kia Rio olyan vizuális átalakuláson ment keresztül, amelytől külső megjelenése még stílusosabb, az utastér még nagyszerűbb lett, kényelem és tágasság terén pedig kategórájának legjobbai közé emeli.

FRISS KÜLSŐ MEGJELENÉS

A Kia elnöke és főtervezője, Peter Schreyer irányítása alatt a Rio koreai tervezőcsapata a legfrissebb trendek szerint felfrissítette a Rio ‘tigrisorr hűtőrácsát’, és az autót újratervezett első lökhárítóval és ködlámpákkal  látta el. Három új könnyűfém keréktárcsa (15, 16 és 17 colos méretben rendelhető) teszi egyedivé a Rio friss, új stílusát. A külső átalakulást új hátsó lökhárító teszi teljessé.

TÖKÉLETESEBB BELSŐ

Az új Rio utasterében a műszerfal négy levegőnyílása krómdíszítést kapott, ami az áttervezett középkonzollal együtt tovább fokozza a vezetési élményt. A széria csúcsát képviselő EX modellváltozathoz már alapáron jár az új üléskárpit, ugyanakkor a Kia ennél a negyedik generációs modellfrissítésnél opcióként bevezette a szürke bőrkárpitot is. A Kia Rio legújabb modelljét további választható extrákkal is fel lehet dobni, mint például a 7 colos érintőképernyővel ellátott legújabb generációs műholdas navigáció és a DAB digitális audio rendszer (piacfüggő).

HATÉKONYSÁG A MOTORHÁZTETŐ ALATT

A felfrissített Kia Rio akár négyféle, igen takarékos erőforrásból álló motorválasztékkal kerül az európai piacokra. A 75-109 lóerő közötti teljesítményű motorok az első kerekeket hajtják meg öt- vagy hatfokozatú kézi, illetve négyfokozatú automata váltón keresztül. A megújult Rio választékban valamennyi motor megrendelhető a Kia opcionális, második generációs üzemanyag-takarékos ISG start-stop technológiájával is – a csomag része az automatikus start-stop rendszer, a fejlett generátorvezérlés, egy megerősített indítómotor és az alacsony gördülési ellenállású abroncsok.

Share this post

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

1 × 5 =